יום חמישי, 11 ביוני 2020

אוסטאופורוזיס טיפול טבעי קובי עזרא

אוסטאופורוזיס טיפול טבעי קובי עזרא תזונהאוסטאופורוזיס טיפול טבעי המטרה של כל טיפול אלטרנטיבי היא לאזן או לרפא את המצב ללא שימוש בתרופות.


ניתן להשתמש במספר טיפולים אלטרנטיביים לאוסטיאופורוזיס. אמנם אין מעט הוכחות מדעיות או קליניות המצביעות על יעילותן באמת, אך אנשים רבים מדווחים על הצלחה.


תמיד יידע את הרופא שלך לפני שתתחיל ברפואה או טיפול אלטרנטיבי כלשהו. יתכנו אינטראקציות בין צמחי מרפא לתרופות שאתה לוקח כרגע. הרופא שלך יכול לעזור בתיאום תוכנית טיפול כוללת המתאימה ביותר לצרכים שלך.
אמנם יש צורך במחקר מדעי נוסף בנושא, אך על פי ההערכה, צמחי מרפא ותוספי מזון מסוימים מפחיתים או מפסיקים את אובדן העצם הנגרם כתוצאה מאוסטיאופורוזיס.


תלתן אדום תלתן אדום נחשב להכיל תרכובות דמויות אסטרוגן. מכיוון שאסטרוגן טבעי יכול לעזור בהגנה על עצם, חלק מהמתרגלים בתחום הטיפול האלטרנטיבי עשויים להמליץ ​​על השימוש בו לטיפול באוסטאופורוזיס.
עם זאת, אין שום הוכחות מדעיות המראות כי תלתן אדום יעיל להאטת אובדן העצם.
התרכובות הדומות לאסטרוגן בתלתן אדום עשויות להפריע לתרופות אחרות וייתכן שלא יתאימו לאנשים מסוימים. הקפד לדון בתלתן אדום עם הרופא שלך, אם אתה שוקל לקחת אותו. ישנן אינטראקציות משמעותיות עם תרופות ותופעות לוואי.


סויה פולי הסויה המשמשים לייצור מוצרים כמו טופו וחלב סויה מכילים איזופלבונים. איזופלבונים הם תרכובות דמויי אסטרוגן שעשויים לסייע בהגנה על עצמות ולהפסקת אובדן העצם.
בדרך כלל מומלץ לשוחח עם הרופא שלך לפני שתשתמש בסויה לאוסטיאופורוזיס, במיוחד אם יש לך סיכון מוגבר לסרטן שד תלוי באסטרוגן.
קוהוש שחורקוהוש שחור הוא עשב שמשמש ברפואה אינדיאנית מזה שנים. זה שימש גם כדוחה חרקים. הוא מכיל פיטואסטרוגנים (חומרים דמויי אסטרוגן) שעשויים לסייע במניעת אובדן עצם.


מחקר שנערך ב -2008 מצא כי קוהוש שחור קידם את היווצרות העצמות בעכברים. יש צורך במחקר מדעי נוסף כדי לקבוע אם ניתן להרחיב תוצאות אלו לטיפול בבני אדם הסובלים מאוסטיאופורוזיס.


הקפד לדון לגבי קוהוש שחור עם הרופא שלך לפני השימוש בו, בגלל תופעות לוואי פוטנציאליות.


כאשר אדם מאובחן כחולה אוסטאופורוזיס, מומלץ להם לשנות את התזונה כדי לשלב יותר סידן. למרות שלא ניתן לתקן באופן מיידי מסת עצם, שינויים תזונתיים עשויים למנוע ממך לאבד יותר מסת עצם.

 
לרוב נקבעים תרופות להחלפת הורמונים, במיוחד תרופות המכילות אסטרוגן. אבל כל התרופות לטיפול הורמונלי נושאות תופעות לוואי שיכולות להפריע לחלקים אחרים בחייך.

 
תרופות ממשפחת הביספוספונטים הן גם אופציות טיפוליות שכיחות, מכיוון שהן עוצרות אובדן עצם ומפחיתות את הסיכון לשברים. תופעות לוואי משיעור תרופות זה כוללות בחילה וצרבת.
בגלל תופעות הלוואי של תרופות סינתטיות אלו, אנשים מסוימים בוחרים לנסות שיטות חלופיות להפסקת אובדן עצם וטיפול באוסטאופורוזיס שלהם. לפני שתתחיל ליטול תרופות כלשהן, תמיד דן עם הרופא שלך.
מניעהניתן למנוע אוסטאופורוזיס. פעילות גופנית, במיוחד הרמת משקולות, עוזרת לשמור על מסת עצם בריאה. בחירות אורח חיים בריאותיות, כגון אי עישון או שימוש לרעה בחומרים, מצמצמות גם את הסיכון לחלות באוסטיאופורוזיס.
תוספי ויטמינים התורמים לבריאות העצם, כמו ויטמין D, סידן וויטמין K, צריכים גם הם להיות מצרך עיקרי בתזונה כדי להימנע מחולשת עצם בהמשך החיים.


זנב סוס (Horsetail) זנב סוס הוא צמח בעל תכונות רפואיות אפשריות. הסיליקון בזנב סוס אמור לעזור באובדן העצם על ידי גירוי התחדשות העצם. למרות שמחקרים קליניים התומכים בקביעה זו חסרים, עדיין זנב סוס מומלץ על ידי חלק מהרופאים ההוליסטיים כטיפול באוסטאופורוזיס.


ניתן ליטול זנב סוס בצורת כוס תה או כמוסת צמחים. יכול לקיים אינטראקציה שלילית עם אלכוהול, ניקוטין ותרופות משתנות, וחשוב להישאר לחות כראוי כשאתה משתמש בו.

דיקור סיני דיקור סיני הוא טיפול המשמש ברפואה הסינית המסורתית. התרגול כולל הצבת מחטים דקות מאוד בנקודות אסטרטגיות על הגוף. על פי ההערכה, שיטה זו מעוררת תפקודי איברים וגוף שונים ומקדמת ריפוי.


טאי צ'י טאי צ'י הוא פרקטיקה סינית עתיקה המשתמשת בסדרה של תנוחות גוף הזורמות בצורה חלקה ובעדינות מאחת לשנייה.
מחקרים שנערכו על ידי המרכז הלאומי לבריאות משלימה ואינטגרטיבית מראים כי טאי צ'י עשוי לקדם תפקוד חיסוני מוגבר ורווחתם הכללית בקרב מבוגרים.
זה עשוי גם לשפר את חוזק השרירים, את הקואורדינציה, ולהפחית כאבי שרירים או מפרקים ונוקשות. שגרה קבועה ומפוקחת יכולה לעזור בשיפור האיזון והיציבות הגופנית. זה עשוי גם למנוע נפילות.


מלטונין מלטונין הוא הורמון שנוצר על ידי בלוטת האצטרובל בגופך. מלטונין מוכר במשך שנים ככלי עזר טבעי לשינה וכן כחומר אנטי דלקתי. החוקרים מקור מקור מאמינים כעת שמלטונין מעודד צמיחת תאי עצם בריאים.
מלטונין ניתן למצוא בכמוסות, טבליות ובצורה נוזלית כמעט בכל מקום, ונחשב לבטוח ביותר לביצוע. אבל זה יכול לגרום לנמנום ולקיים אינטראקציה עם תרופות נגד דיכאון, תרופות נגד לחץ דם וחוסמי בטא, אז דברו תחילה עם הרופא.


אפשרויות טיפול מסורתיות כאשר אדם מאובחן כחולה אוסטאופורוזיס, מומלץ להם לשנות את התזונה כדי לשלב יותר סידן. למרות שלא ניתן לתקן באופן מיידי מסת עצם, שינויים תזונתיים עשויים למנוע ממך לאבד יותר מסת עצם.
לרוב נקבעים תרופות להחלפת הורמונים, במיוחד תרופות המכילות אסטרוגן. אבל כל התרופות לטיפול הורמונלי נושאות תופעות לוואי שיכולות להפריע לחלקים אחרים בחייך.


תרופות ממשפחת הביספוספונטים הן גם אופציות טיפוליות שכיחות, מכיוון שהן עוצרות אובדן עצם ומפחיתות את הסיכון לשברים. תופעות לוואי משיעור תרופות זה כוללות בחילה וצרבת.


בגלל תופעות הלוואי של תרופות סינתטיות אלו, אנשים מסוימים בוחרים לנסות שיטות חלופיות להפסקת אובדן עצם וטיפול באוסטאופורוזיס שלהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה